17 juni 2011

mjäk

Tyckte bowlingen gick så bra, oja.
För bra tyckte nog någon högre makt och jag halkade till lite, foten gjorde lite ont.
Men eftersom jag sen spelade 3 serier till, och promenerade konstant de nästkommande dagarna sitter jag nog med ett förmodligen uttänjt ledband och känner mig handikappad.
Fick ringa och säga att jag inte kunde vikariera på söndagen, för ja lite jobbigt om jag nu inte lyckas bli bättre i foten och dom inte sätter in någon annan, stå utan personal på morgonen är ju inte smidigt så fick tänka på mina brukares bästa i detta läget även fast pengarna hade varit bra om jag klarat det.

Mina katter har idag slagit alla rekord i att vara knäpp-katter, höjdpunkten kom när jag,Trulls och Elsa låg på golvet och sköt en innebandyboll mellan oss i en cirkel.
Ligga på golvet är dock ingen ovanlighet att jag gör, är faktiskt sjukt skönt att sträcka ut ryggraden ibland och sen får man ju nu för tiden 90% av gångerna en kelig katt på magen!

1 kommentar:

  1. Mitt fel att de är busiga.? Kan kanskebero deras matte.

    SvaraRadera