13 april 2012

Nytt liv?

Insåg för någon dag sen att min kropp hindrar mig från mycket.
Jag måste träna för att må bra, jag är en person som inte trivs med mig själv om jag inte är stark.

Började för 3 dagar sen och just nu är jag glad över min genetiska knäpphet att jag bygger muskler riktigt fort så kan redan känna hur musklerna i magen och benen blivit fastare!

Nu ska man bara fixa maten med, börjar med en veckas "Cleanse" eller ja nutrilett för att komma ur matvanorna jag har nu mer än för att gå ner i vikt annars tycker jag sådana dieter är ganska meningslösa men till detta funkar de utmärkt för mig!


1 kommentar:

  1. Va duktig du är. Anslut dig till Bloggerfy så kan du få ngr kronor för dina inlägg. Du kanske får många läsare. eller så ger du mig ditt lösen så lägger jag in dig. Kramar från oss alla.

    SvaraRadera