16 maj 2012

Tröttare tröttast.

Fick inte sova något förrförra natten, så igår natt tyckte jag att jag förtjänade lite sömn och tog en atarax.
Vaknade vid 10 idag, vid 12 började jag kunna röra mig och känna av kroppen. Är fortfarande i något zombiestadie men börjar bli bättre, tror jag ska sänka dosen nästa gång.

Var i affären innan, vid 5, ingen bra idé. Röd dag imorgon så många är lediga och ville ha handlat innan tror jag för det var packat med folk. Jag gillar inte folk och speciellt inte folk med vagnar som tror dom äger världen.
När jag gick ut muttrade jag något om att man borde ge 90% ett nackskott, stefan tittar konstigt på mig och jag inser att han inte vuxit upp med min pappa som säger sånt jämt.


1 kommentar:

  1. Chocka honom inte. Du skrämmer kanske bort honom. Kram

    SvaraRadera