24 juni 2012

Barfotaspring.

Jag älskar att gå barfota, skor är bara ett nödvändigt ont som jag riktigt aldrig förstått mig på.
Nu har jag fått nos på barfotaskor, som inte har massa onödig uppbyggnad och som inte hindrar fötterna att röra sig som de ska.
Känner själv att jag rör mig bättre barfota för att jag kan använda mina fötter som dom ska användas, man går som kroppen är byggd för och inte som skorna är gjorda, vilket gör att man får tillgång till mer muskler och inte får ont överallt.

Sen går barfotaskor just nu på ett par kronor extra, hittade ett par på rea men har inte 1000 kronor till skor just nu, så istället blir det att spara och hoppas att någon annan har 500 kronor rea på dem när jag väl har råd!

Storlek 37 har jag mamma, vill du sponsra? ;)

2 kommentarer:

  1. Kan jag nog tänka mig. Men vänta tills jag får lön den 27:e

    SvaraRadera
  2. eller så köpser du nu och du får 500 av mig den 27:e som du kan sätta in på ditt sparkonto.

    SvaraRadera