23 juni 2012

Midsommardans

Är inget jag gör.
Med min otur får man midsommarstänger i huvudet, det har hänt tyvärr och alla skrattar lika mycket när jags äger det.
Sen äger jag ingen större rytmkänsla eller balans, det första kanske inte krävs vid svenska danser runt granar eller stänger men balans är ganska bra att ha så man inte drattar på ändan, vilket jag dessvärre är mycket bättre på.

Infektionen hindrade allt intag av alkohol, men det är ändå min favorit högtid på grund av matjessill som jag förtärde i den mängd att jag inte ville ha mat igen förrens 20 timmar senare och då blev det... just det sill o potäter...














1 kommentar:

  1. Jag tänkte allt på dig när vi åt. Kom du ihåt buffén på hotellet i Hälsingborg? Vad valde du? Sill och potäter så klart. Där är du inte lik farmor. Upptäckte att hon inte gillade sill. Kram

    SvaraRadera