19 juni 2012

otursförföljd.

Varje gång jag försöker börja träna/springa/komma igång att gå eller vad som helst lyckas jag alltid skada mig eller bli sjuk, det slår aldrig fel.

Denna gång kom det i form av en blåsa på foten, spilla het olja var klumpigt osv men jag tyckte inte det var så farligt.
Men det slutade inte där, för blåsan tyckte att när jag hade fötterna i sjövatten var en perfekt tidpunkt att falla bort och låta alla bakterier åka rakt in i köttsåret under.
Någon dag senare när jag åkte hit till jönköping där jag befinner mig nu, började hela såret göra ont jag täntke det avr på grund av skor och tänkte inte mer på det. Men efter att halva foten blivit knallröd och varm och när jag senare fick feber tvingade mamma in mig till VC och ja jag hade fått en fin infektion.
Nu när jag är pepp på att träna så sitter jag med en fot som knappt går att ha skor eller strumpor på och med penicillin i kroppen som gör mig konstant illamående och trött.
Hurra för min otur!

1 kommentar:

  1. Du är snart frisk igen. Vi kan träna ihop. Du hos dig och jag här så kan vi peppa varandra. Kram

    SvaraRadera