06 juli 2012

Spring!

Eller inte, sitter fortfarande och väntar på att mina fötter ska läka å jag kan komma igång att börja jogga igen men råkade klia bort sårskorpan på såret jag fick av kokande olja som blev infekterat, jag trodde det nästan var läkt för skorpan  var pytteliten och det kändes knappt längre...
Fel.
Den skorpan satt djupt och jag fick med en stor bit bort och det öppnade sig och blev ett fint köttsår som tyckte mitt golv skulle vara rött, och skavsåren på mina hälar tyckte det var en bra dag för blåsorna att ramla bort med så att jag har gigantiska svidande sår där med. Hurra!

Tur att man kan vara lite glad ändå att fossingarna strejkar när det ändå är som varmast och man förmodligen skulle dött av värmeslag efter 10 minuter.

1 kommentar:

  1. Har det inte läkt än? Det måste suttit djupt. Den tiden i månaden var jag full av energi och fick massor av saker gjorda. Hoppas du ärvt det och fixat lite läxor idag. Kram

    SvaraRadera