11 juli 2012

update.

Allt går inte riktigt min väg just nu kan man väll påstå.
Sjuk kisse som beter sig normalt med ska ha medicin hela tiden, han tycker inte om mig och det är jobbigt som tusan att känns att ens lilla älskling gömmer sig när jag kommer. Dock blir de gånger han kommer och hoppar upp och gosar hos en tusen gånger viktigare och man börjar nästan gråta, men då känner man nästa problem för jag har inte fått sköta om hans päls ordentligt under denna tid och han är ju en fin långhårig pojke så det är tovor överallt!
I vanliga fall hade jag redan varit framme och klippt men han är redan ledsen och han hatar det och just nu är inga tovor speciellt stora eller i vägen så jag låter dom vara för det är bara 2 dagar med antibiotika kvar.

Depressionen har tagit ett kliv framåt senaste veckan och jag mår ganska kasst, tur man har fantastiska vänner och en finfin sambo vid sådana här tillfällen, nu behöver man bara tid sen kanske man orkar ta tag i kroppens utsida igen just nu ligger allt fokus på insidan.



Nej mamma, jag glömmer inte skolan! 

1 kommentar:

  1. Lilla gumman. Vi kommer på fredag och kanske hjälpa till med ett och annat. Om du vill.

    SvaraRadera