03 oktober 2011

Fikafikafika.

Har suttit några veckor och tänkt att jag borde skaffa en hobby, men idag insåg jag att jag faktiskt har en slags hobby!

Jag spenderar så mycket tid på olika cafér med en kopp kaffe att det verkligen kan räknas som en hobby/intresse. Idag var jag inne på Espresso house här i jönköping och drack min första chai latte, dock upptäckte jag senare på IKEA (japp idag med...) att abstinensen smög sig på då detta är te och inte kaffe, har tryckt i mig två koppar kaffe sen dess och känner mig nu som en människa.

Idag köptes det en stol att ha framför skrivbordet då jag insåg att den minimala klappstolen i leopardmönster inte riktigt var någon höjdare i vare sig utseende eller komfort.
Nu är jag istället ägare av en fin rottingstol med en dyna i för extra bekvämlighet, för så stor är inte min rumpa att den agerar kudde tyvärr.


1 kommentar: