02 oktober 2011

förändring ger resultat.

Började dagen sådär extremt ångestladdad idag.
Hade en massa att göra, men egentligen också gott om tid för det dock ville min hjärna inte samarbeta och jag kunde inte fokusera för fem öre, nu är det ju så att dom tror jag lider av ADHD och att det är detta som gett mig dåliga studieresultat,stressrelaterade problem och en ganska seglivad depression.
I alla fall kom jag och mamma fram till att jag hade ganska dåliga möjligheter att studera på mitt rum och att jag behövde ett extra skrivbord då mitt nuvarande endast rymmer en iMac sen är det fullt.
halvägs till råslätt dvs ungefär 1 km på väg mot IKEA kommer vi båda på iden att istället för att köpa ett nytt skrivbord helt enkelt köpa en ny bokhylla åt mamma eftersom det faktiskt står ett skrivbord och dammar i hallen här hemma, sagt och gjort vi kom hem med en bokhylla istället för ett skrivbord.

så ny har jag en mysig arbetshörna utan en dator som sniker uppmärksamhet.
Klarade faktiskt hela 45 minuters plugg oavbrutet nyss vilket är rekord, brukar kanske högst klara 10 minuter annars innan mina tankar är någon annanstans.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar